![]() ![]() ![]()
|
||||||
![]() |
![]() |
Ujumiskindel aktiivsusmonitor on piisavalt vastupidav, et elada üle kõik seiklused, mis su laps ette võtab. 1 aastane patarei kestvus. Vanemad määravad kodutöid ja auhindu läbi vanemate kontrollitava telefonirakenduse samal ajal, kui laps saab kasutada seiklusrakendust
Stiilne ja tugev Vivofit jr.2 sisaldab muudetavat värvilist ekraani ja mugavat rihma. Laps saab kasutada seadet kõikjal: alustades mängimisest lõpetades pesemisega ja isegi ka magades. Kasutaja enda vahetatav patarei kestab kuni aasta.
Iga päev liigub laps seiklusrakenduses edasi, kui täidab ära 60 minutilise päeva aktiivsusnormi, motiveerides teda endast parim andma.
Lapsevanema personaalne assistent Lapsevanemad saavad kasutada tasuta telefonirakendust, et vivofit jr.2 kontrollida. Otse rakendusest saab lisada profiile mitme lapse jaoks, et jälgida nende samme, und ning aktiivsuse ja kodutööde infot. Kutsu terve pere kaasa saavutama päevane sammude eesmärk, määra tegevusi ja kodutöid, määra virtuaalse punktisüsteemi näol auhindu ja jälgi iga lapse punkte. Rakendusesisesed punktid saab vahetada rakenduses olevate auhindade vastu. Kõik on kontrollitav otse läbi sinu nutiseadme.
Auhinnad, meeldetuletused ja kohustused Lapsed näevad kui lõbusad ja kasulikud kodutööd võivad olla. Tänu vivofit jr.2 kellale, saavad lapsevanemad määrata ja ajaliselt meelde tuletada lapsele kodutöid otse läbi oma nutitelefoni rakenduse ning lapsed näevad otse oma randmelt kodutöid, mis vajavad tegemist. Noortele, kellele meeldib asju edasi lükata, saad määrata teavitusi läbi lapsevanema rakenduse, mis tuletab neile meelde nii koolitöid kui ka hammaste pesemist. Teavitus näitab kellal ikooni tegevusest, mida laps peaks tegema. Seejärel saab laps panna tööle tegevustaimeri otse seadmest, mis näitab kaua on aega tegevuse lõpetamiseks.
Sõbralikud sammulugemise eesmärgid Sõbralik võistlus tuleb nii mänguväljakule kui ka tagahoovi. Toe-to-Toe sammu katsumused lasevad lastel võistelda omavahel - või isegi endaga - kes suudab teha päevas rohkem samme. Kui tegevus on lõpetatud, näitab rakendus palju samme on võistluse ajal tehtud, tänu millele saab teada, kas laps võitis oma sõpru või ehk isegi püstitas oma isikliku rekordi. Kõik on juhitav otse seadmest. Tiri alla Connect IQ rakendus, et kutsuda oma lapsi võistlema.
Pääse ligi võimalustele Vivofit jr. 2 laseb lapsel ligipääseda rohketele rakendusesisestele seiklustele ning stiilidele. Kõik mis neil vaja on, et avastada enda jaoks uus seiklus. Mis on järgmine seiklus? Jälgi aktiivsust - nagu päris kangelane - lõpeta huvitavaid seiklusi koos Marvel Avengers teema rihmaga. Või näita oma stiili koos stiilse Minnie Hiire kellarihmaga ja võta osa maagilisest rakendusesisesest seiklusest. Kõik on su lapse enda valida.
* Sammude lugemine on ligikaudne ja ei pruugi olla täpne. Selle alla kuulub ka distantsi arvutamine sammude põhjal * Vivovit jr.2 on piisavalt veekindel, et sobib ujumiseks ja pesemas käimiseks. Sukelduma ja sauna ei ole soovitatud kellaga minna
Enne aktiivsusmonitori kasutamist on vaja see siduda sinu Garmin Connect kontoga kas läbi nutitelefoni Connect Mobile rakenduse või läbi arvuti kasutades ANT+ pulka (saadaval eraldi) ning Garmin Express programmi.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|