Soovin edaspidi saada infot Digizone´i sooduspakkumistest ja käimasolevatest kampaaniatest e-maili teel.
Sinu privaatsus
(1) Selgita välja kas seadmel on Eestis autoriseeritud hooldusesindus. Hooldusesinduste loetelu on leitav allolevast rippmenüüst.
(2) Kui vastava tootja esindus on olemas, siis enne seadme hooldusesse toimetamist soovitame hooldusesindusega ühendust võtta ja probleemi olemust selgitada, et seadme saatmise vajaduses veenduda ning see ka kooskõlastada. Probleemse seadme hoolduskeskusesse saatmiseks on vajalik lisada:
1) Digizone´i arve koopia
2) sõltuvalt tootjast täidetud garantiitalong
3) probleemi lühikirjeldus koos selle ilmnemise ajaga
4) kehtivad kontaktandmed (ees- ja perekonnanimi, aadress, telefon, e-mail)
Seadme hooldusesindusse saatmiseks soovitame kasutada Omniva kullerteenust.
Türi 5, Tallinn 11313 Tel: 633 7007; 645 3347; 662 0425 servicenet@servicenet.ee E-R: 9.00-18.00
Võru 3, Tartu Tel: 734 4777 tartu@servicenet.ee E-R: 9.00 - 17.00 http://www.servicenet.ee
Mustamäe tee 55, Tallinn 10621 Tel: 667 1796 denis.rjabikov@servisaict.com http://www.servisaict.com
Klienditugi E-R 10-17telefon: +372 740 5392 ja +372 5836 3600e-mail: klienditugi@digizone.ee
© 2024 Triton Holding OÜKõik õigused kaitstud