![]() ![]() ![]()
|
||||||
![]() |
![]() |
Lisaks on Sul sobivaima tooteni jõudmiseks võimalik toodete loendeid ka erinevate just Sinule oluliste parameetrite järgi sorteerida. Tähelepanukleebised ja ostuargumendidEt meie tootevalik on tõesti lai, siis aitamaks leida just Sinu jaoks seda kõige sobivamat toodet jälgi ka Digizone´i tähelepanukleebiseid (vt allolevat ekraani näidispilti). Selliselt võid sobivaima tooteni jõuda kiiremini.
Tähelepanukleebised on visuaalselt eristuvad lühikesed kiirsõnumid, mis esitlevad soodushinda, uut mudelit, auhinnatuks olemist jms. Näiteks olukordades, mil Sa ei otsi mitte ühte konkreetset toodet, vaid omamata selget ettekujutust sobivaimast tootest, aitab just tähelepanukleebis Sul meie suures tootevalikus orienteeruda ja pikast toodete loetelust just see sobilik ja õige toode välja selekteerida. Ostuargumendid on toote juures oranži värviga informatiivsed tootehinnangud või toote unikaalsust iseloomustavad kompaktsed kokkuvõtted (vt ülevalolevat ekraani näidispilti). Sobivaima valikuni jõudmiseks kasuta ka sorteerimisvõimalust
Otsingu kasutamineSobiva toote leidmiseks võid kasutada ka kogu e-kaubamaja läbivat Otsi lahtrit.
Digizone´i otsing on piisavalt intelligentne, et leida Sinu poolt otsitavat toodet nii tootenime, märksõnade kui ka näiteks tootele vastava tootjakoodi abil. Vali üks või mitu omadust, mis Sulle sobival tootel olema peaks ning vastavalt sellele kuvabki otsing ainult neid tooteid, mis Sinu otsingukriteeriumitele vastasid. NB! Seejuures on oluline rõhutada, et otsingu poolt kogu leitava tootevalimi ekraanil nägemiseks on kindlasti vajalik vajutada ka Otsi nuppu! Rippmenüüs nähtav on üksnes osaline otsingtulemus! Näiteks: Otsides polariseerivat filtrit suuruses 67mm sisesta otsingu aknasse polarisatsioon filter 67mm ning otsing kuvab kõik vasted, mis vastavad Sinu otsingukriteeriumile. Kui leidsid otsitava toote juba rippvalikust, siis kliki valitud tootenimele. Juhul kui aga otsitav toode veel rippvalikust esile ei tulnud, siis vajuta kindlasti ka Otsi nupule. Seejärel on Sul just sellele Sinule sobivale tootele võimalik veelgi lähemale jõuda kasutades sorteri rippmenüüst sorteeringuid (vt kahte eelnevat alapunkti). NB! Soovitusi otsinguks:
Laostaatuste tähised ja saadavuse päring
Igal tootel on üks allolev laostaatuse tähis
NB! Kõik märgitud laostaatused on õiged ja tarneajad reaalsed, sest andmebaas uueneb ise automaatselt! Saadavuste päringudLaostaatusi Otsas, Saabumas ja Ettetellimisel ei tasu karta, sest kõik laod on oma olemuselt dünaamilised ja toodete saabumine, ajutiselt otsa saamine ning taas lattu saabumine on toodete igapäevane rutiin. Seetõttu soovitame selisel puhul täita teavituspäring, mis ei kohusta millekski, ent annab Sulle automaatselt teada kui konkreetne toode on taas saadavaks osutunud.
Tootevõrdlus / toodete võrdlemine võrdlustabelis
Kui tootega tutvumise järgselt ei ole Sa siiski veel veendunud, et just see konkreetne toode on Sulle sobivaim, siis selleks et teha siiski parim valik, aitame Sul tooteid mugavalt omavahel võrrelda. Selleks võid kasutada kogu me e-kaubamaja läbivalt hõlpsasti silma hakkavat Mõistes, et meie laiast tootevalikust sobivaid valikuid on kindlasti alati mitmeid, võimaldame iga tootekategooria siseselt võrdlust kuni 5 toote kaupa. Teisisõnu öelduna, võrdlusse saad Sa lisada näiteks kuni 5 digikaamerat, kuni 5 filtrit, kuni 5 binoklit jne. Võrdlusse asetatud toodetele pääsed mugavalt ligi e-poe päises paikneva Võrdlustabeli nupu kaudu.
Veelgi enam, et meie e-poes on väga lai valik digitooteid ning mitmed tootegrupid võivad Sulle samaaegselt huvipakkuvad olla, siis võimaldame võrdlustabelisse samaaegselt lisada kuni 7 erinevat tootegruppi.
Juhul kui soovid tooteid võrdlusest eemaldada, vajuta toodete loetelu vaadetes Kuidas kasutada võrdlustabelit
Et paljude toodete puhul võib infot olla väga palju ning kõige selle jälgimine on aeganõudev ja vaevarikas, siis olemegi loonud Sulle võrdlustabelis endas ka võimaluse teatud liiki infot vaateväljast välja selekteerida.
Toote lisamine ostukorvi ja ostukorvi nupp
Lisaks oleme innovatiivse lahendusena muutnud mugavaks sealtsamast Osta nupu juurest koheselt ka sobiva koguse ostukorvi lisamise või vajadusel ka vähemaks korrigeerimise. Selleks vajuta toote koguse soovitud koguseni suurendamiseks Ostukorvi nuppOstukorvis olevate toodete ostuks vormistamist saad teha mugavalt igal endale sobival ajahetkel klikkides selleks kogu e-kaubamaja läbivalt päises paiknevat ostukorvi linki (vt allolevat ekraani näidispilti):
Samuti näitab Sulle ostukorv Sinu poolt sinna juba lisatud toodete hulka ja koondmaksumust. Ostukorvi sulgemine ja tellimuse vormistamine koosneb viiest lihtsast ja Sind iga etapi juures vajaliku infoga nõustatavast sammust. Tootega kokkusobiv lisavarustusIga toote juures jälgi tootelehel kindlasti ka Sobilik lisavarustus linki, sest niimõnigi toode võib kasutama asumise eeldusena vajada ka muid lisavarutooteid.
Näiteks paljude digitoodete puhul tootja standardkomplektist ei pruugi toote enese täisfunktsionaalsuses kasutama asumiseks piisata. Näiteks digikaameratega ei ole reeglina kunagi kaasas piisava mahuga mälukaarti, kaamerakotti, tagavaraakusid jms. Samuti ei ole peegelkaamera patareitalla või välklambiga kaasas selle kasutuseks vajaminevaid li-ion või AA akusid, sülearvutiga sülearvutikotti, objektiiviga UV kaitsefiltrit jne. Samuti aitame sellel lingil Sul silmaspidada ning paljudel puhkudel ka avardada tellitava toote kasutusvõimalusi. Näiteks Apple iPhone mobiiltelefoni puhul aitab just see link teadvustada ka autolaadija olemasolu ja konkreetselt selle iPhone´iga kokkusobivuse esile tuua. Või näiteks peegelkaamera puhul GPS-trackeri, randmerihma olemasolu vms tänapäevase tehnoloogia toel elu hõlbustavat või uut ja põnevat lisaväärtust pakkuvat kasutust. Samuti leiad just siit lingilt omavahel kindlasti kokku sobivaid tooteid.
Lisaks mõistes, et Digizone´i tootevalik on tõepoolest väga suur, siis püüame Sind selles laias tootehulgas orienteerumisel oma erialaste teadmistega igal ajahetkel igati nõustada, tõstes igas konkreetses lisavarustuse kategoorias esile just selle konkreetse tooteartikli, mida me oma erialapädevuses antud tootele objektiiivselt hinnatult ka ise enim sobivaimaks peame. Sellise toote oleme alati tähistanud tähekese ikooniga Juhul kui aga soovid näha ka teisi Digizone´i poolt antud tootele sobivaiks tunnistatud valikualternatiive, siis ka kõiki neid on Sul võimalik siitsamast kenasti ja mugavalt vaadata (vt allolevat ekraani näidispilti):
Seejuures kui meil endil puudub objektiivsetel kaalutlustel ühene eelistus, siis seda ma selliselt alati ka tunnistame ning sellistel puhkudel on ka eelistatuimat tootevalikut markeeriva tähekese ikoon kokkusobivate toodete blokis vajaka. Nii oskad ka Sina tähekese ikooni olemasolust lugupidada. Ostukorv ehk ostu vormistamine1. Ostukorvi ülevaade
Nii nagu jooksvalt tooteid valides, saad ka ostukorvis oma valikuid Juhul kui tegid otsuseid kiirustades ning unustasid ostukorvi lisatud toote puhul vaadata linki Sobilik lisavarustus, siis vältimaks tellitava toote saabudes võimalike vajalike lisavarutoodete kogemata tellimata unustamist, oleme lisanud ostukorvi Sulle meeldetuletuseks veelkordselt lingi Vaata lisavarustust. Iga konkreetse toote taga olev nupp kuvab selle konkreetse toote täisfunktsionaalsuses kasutamiseks vajalikud soovituslikud lisavarutooted ning seda kõike ostukorvist enesest lahkumata.
2. Transpordi valikJärgmisena vali kaupade kohale toimetamise viis. Oleme mitmekesistanud kättetoimetamise võimalusi lisades tavapärasele Omniva kullerteenusele lisaks ka SmartPosti ja Omniva24 pakiautomaatide teenuse. Alates 79.00 € ostust on transport Eesti piires Omniva24 pakiautomaadi teenusega TASUTA! Omniva kullerteenuse puhul lisandub saatekuluna 4.99€, SmartPosti Eesti pakiautomaadi teenuse korral 3.49€. Kui pakitud tellimus ületab pakiautomaadi lubatud mõõtmeid, võtame ise ühendust, täpsustame andmeid ja toimetame kaubad kätte Omniva kulleriga. Samuti on ostukorvis võimalus valida "Tulen ise Digizone´i Tartu kontorisse kaubale järgi". Selle valiku puhul võtame makselaekumise ja kauba Digizone´kontorpinnale jõudmise järgselt ise Sinuga ühendust, et kauba üleandmist puudutavalt detaile täpsustada. Selle transpordivaliku korral transpordikulusid ei lisandu! Samuti toimetame kaupu rahvusvaheliselt. Omniva24 pakiautomaatidega saadame kaupu Lätti (saatekulu paki kohta 11.99€) ja Leetu (12.99€), SmartPost pakiautomaatidega Soome (12.99€) ja Omniva Euroopa Liidu kulleriga ka teistesse Euroopa Liidu liikmesriikudesse. Kõikidest transpordivalikutest loe täpsemalt ostukorvist. Kogu oluline info on sealt leitav. Samuti on transpordi info leitav iga toote juures laostaatuse kõrval paiknevalt lingilt Transpordivalikud. 3. Kontaktandmete sisestamineEsmalt vali kas soovid tasuda eraisiku või juriidilise isikuna. Seejärel sisesta vajalikud kontaktandmed, et saaksime Sinu tellimust täitma asuda. Tärniga tähistatud infoväljad on täitmiseks kohustuslikud. Samuti tutvu kindlasti ka Digizone´i ostutingimustega ning alles nendega tutvumise järgselt märgi, et oled tingimustega tutvunud ja nõustunud. 4. Tellimuse ülevaadeEnne tellimuse kinnitamist vaata veel kord üle esitatav tellimus ja sisestatud andmed ning veendu, et Sa ei ole kogemata andmete sisestamisel teinud trükivigu. Samuti veendu, et tellitava toote juures märgitud laostaatused ja eeldatav tarneaeg on Sulle sobivad ning alles seejärel vajuta Tellimuse kinnitamine. NB! Kui toote laostaatuseks on "Toode on ajutiselt otsas" või "Toode on ettetellimisel", siis soovitame enne tellimuse esitamist eelnevalt täpsustada Digizone´i kollektiiviga ka selle toote eeldatav tarneaeg. Kui sellise laostaatusega toote puhul tarneaeg ei ole Sinu jaoks ajakriitiline, siis võid jätta täpsustamise tegemata, sest tellimuste osas, mille puhul toimub makselaekumine, võtame antud ajahetkele vastava tarneinfo ülevaatamise järgselt ise Sinuga tarneaja täpsustamiseks ühendust niiehknaa. 5. Makseviisi valikEnne tellimuse lõplikku kinnitumist vali sobiv makseviis, klikkides internetipanka viivale pangalingile või juhul kui soovid tellimuse eest tasuda traditsioonilise pangaülekandega, siis vali „Maksan ülekandega”. Seejärel vajuta nuppu Soorita makse / saada ettemaksuarve. Digizone e-kaubamajas saab makseid teha läbi kõikide Eesti pankade. NB! Kui oled pangalingiga makse sooritanud, vajuta kindlasti nuppu „Tagasi kaupmehe juurde”. Vastasel korral ei saa me paraku garanteerida, et makse meieni jõuab.
Samuti võimaldame Visa, Visa Electroni, Maestro ja MasterCardi krediitkaardimakseid. Valides makseviisiks „Maksan ülekandega”, saadame Sulle tellimuses märgitud e-maili aadressile Ettemaksuarve, mille saad endale sobival ajal tasuda. Meeles tuleb aga selle valiku puhul kindlasti pidada, et tellimus, mille osas makset ei laeku, tühistatakse automaatselt Ettemaksuarvel märgitud maksetähtaja (3 kalendripäeva) möödudes. Tellitud kauba transpordiks väljastamine ja kättetoimetamine toimub üksnes eelnevalt täisulatuses tasutud ettemaksuarve alusel. NB! Pea meeles, et "Maksan ülekandega" valiku korral jõuavad summad maksja arveldusarvelt saaja arveldusarvele alles pankadevahelise järgmise regulaarse ülekande käigus. Seetõttu on selle valiku korral summade meie arveldusarvele jõudmises reeglina alati mingi ajaline nihe, mis on otseses sõltuvuses Sinu pangast. Nädalavahetustel ja riiklikel pühadel üldjuhul pankadevahelisi tasaarvelduskandeid ei toimu! Õnnestunud makse korral peaks makset kinnitav email sellisel juhul laekuma Sulle järgneval tööpäeval. Kui makse on meie arveldusarvele laekunud, laekub omakorda ka Sulle emailile sellekohane automaatne teavitus. 6. Tehingu kinnitus
Kui eelnev on edukalt läbitud, siis kuvatakse ekraanile kinnitus, et tellimus on vastuvõetud ning et vastav kinnitus on ka Sinu e-mailile saadetud. Selliselt on Sul võimalik tellimuse kinnitus vajadusel ka välja trükkida. Sellega ongi Sinu poolt kõik vajalikud toimingud teostatud ning edasi jääb üle vaid tellitud kaupa oodata. Kui kaup on ostukorvis valitud transpordifirmale üle antud, saadame Sinu e-mailile taas sellekohase automaatse teavituse. Kauba tagastamineKui tellitud toode ei tööta või on transpordi käigus vigastada saanud, saada kiri e-mailile klienditugi@digizone.ee või võta ühendust telefonil +372 740 5392 / +372 5836 3600. Tarbijal on õigus kooskõlas Digizone´i ostutingimustega 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamise päevast see tagastada ja saada tagasi tasutud raha (sh. kättetoimetamise kulud), samuti kui kaup on ostetud järelmaksuga, siis taganeda järelmaksulepingust. Kauba tagastamise tingimuste ja korraga tutvu ostutingimustes. Kaupade tagastamisel tuleb arvestada järgmiste tingimustega:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|